mariaevelinas

Direktlänk till inlägg 18 juni 2014

Stockholm Rosé

Av Evelina Lindberg - 18 juni 2014 15:01

När jag var mindre läste jag hur mycket som helst, hittade jag en bra bok kunde jag ligga uppe hela natten för att jag inte kunde sluta läsa förns den var slut! Har blivit mindre med det på senaste åren, men har läst Rövardotter av Jackie Ferm och Bära leggings i januari av Sara Stille. Riktigt bra böcker som jag tycker alla borde läsa!

Har nu skaffat mig ett lånekort på bibloteket och jag "laddar ner" böckerna i telefonen och kan läsa genom den. Det är inte alls samma känsla som att slå upp en helt ny, oläst bok men det funkar. Och blir betydligt billigare! 
Just nu läser jag Stockholm Rosé, em helt otrolig bok. Den är såå himla bra, kan lova att jag kommer läsa om den när jag läst ut den. Ge den en chans tjejer, för ja, det är en riktigt tjejbok!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Lindberg - 4 augusti 2014 09:57

Mamma fick halsbandet tidigare då jag jobbar på hennes födelsedag, och hon blev så himla glad över halsbandet! Jag kunde inte blivit mer nöjd, det är perfekt. Det är lycka att se sin mamma lycklig ...

Av Evelina Lindberg - 22 juli 2014 13:07


Haft beslutsångest med inredningen i lägenheten ända sedan vi köpte nu säng och soffa, det blev genast mer modernt och det passar verkligen inte in med resten. Bestämde mig igår för att göra om lägenheten åt den lite mer moderna stilen. Även att göra...

Av Evelina Lindberg - 21 juli 2014 06:02


Min fina mamma fyller jämt i år, hon blir 40 år i augusti. Har funderat ett tag på vad jag ska hitta på för present till henne, när man fyller jämt tycker jag att man ska få någonting extra fint! Funderade först på om hon skulle få ett presentkor...

Av Evelina Lindberg - 21 juli 2014 05:52


Tidigare i veckan när det var dåligt med gäster på jobbet och tankarna hade tid att flyga iväg, så bestämde jag mig för att göra någonting spännande med livet nu när jag inte har någonting som håller mig kvar någonstans. Började städa baren och i...

Ovido - Quiz & Flashcards